وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

اعمال ماده ۴۷۷ بکنم به نتیجه می‌رسم
سلام جناب دکتر اکبر فتح اللهی وکیل محترم دادگستری من خانمی هستم که در رابطه با ملکی متاسفانه رای دادگاه اول یعنی رای دادگاه بدوی به ضرر من صادر شد بعد از اون طرف مقابل و هم من تجدید نظرخواهی کردیم از رای دادگاه اول و پرونده به دادگاه تجدید نظر رفت و قاضی تجدید نظر مجدداً برای طرف رای صادر کرد و رای رو به نفع طرف صادر کرد یعنی رای رو بدون نگاه به رایقبلی همون طور  تایید کرد
جلسه دادگاه تشکیل نداد و بدون تشکیل جلسه دادرسی اقدام به صدور رای کرد البته وقتی رفتم با قاضی دادگاه تجدید نظر و مستشار قاضی دادگاه تجدیدظر صحبت کردم علت این امر رو غیر حضوری بودن دادگاه تجدید نظر بیان کرد در صورتی که اکثر دوستانی که مشکل در دادگاه تجدید نظر داشتند قاضی و تجدید نظر اون‌ها رو پذیرفته بود به نظر من که قاضی دادگاه تخلف انتظامی کرده بود منتها من چون نمی‌خوام وقت خودم رو تلف بکنم و می‌خوام بیشتر در رای دادگاه نتیجه بگیرم قصد دارم برای اعمال ماده ۴۷۷ اقدام بکنم اما نمی‌دونم اگر اعمال ماده ۴۷۷ بکنم به نتیجه می‌رسم و یا نه می‌خواستم از شما مشاوره حقوقی بگیرم برایاعمال ماده 
عده‌ای به من گفتند که می‌تونی از رای دادگاه تجدید نظر در دادگاه تجدید نظر اعاده دادرسی بدیم منتهای مراتب همونطور که شما در برنامه رادیویی خودتون صحبت کرده بودید معمولاً اعاده دادرسی و واخواهی توسط قضات پذیرفته نمی‌شه چون همون قاضی به این موضوع رسیدگی می‌کنه که قبلاً رای دادگاه رو صادر کرده فلذا من می‌خواستم طبق گفته شما برای اعمال ماده ۴۷۷ اقدام کنم فقط نمی‌دونم چطور شما رو باید ملاقات بکنم و از شما مشاوره حقوقی حضوری و یا آنلاین بگیرم لطفاً برای من وقت مشاوره حقوقی قرار بدید

 

 

باتشکر از برنامه خوبتون هرهفته در رادیو 

 

 

جهت گرفتن  وقت مشاوره حقوقی

و دیدن برنامه های تلویزیونی ورادیویی 

وکیل  اکبر فتح الهی کلیک کنید

 

برروی کلمه ذیل 

 

وکیل اعمال ماده 477 

 

 

 

 

 

 

 


 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی