وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

احتمال قبولی ماده 477 چقدره ! 

 

با سلام جناب وکیل دکتر اکبر فتح اللهی من آقایی هستم که در مورد احتمال قبولی ماده 477 از شما مشاوره حقوقی تلفنی میخواستم هزینه مشاوره رو هم پرداخت می کنم . الان طرف آمده رای اول دادگاه رو بنفع خودش گرفته ولی توی دادگاه تجدیدنظر پرونده رفته برای نظر کارشناسی و احاله شده به شعبه کیفری با قرار اناطه در خصوص پرونده فرار دین مهریه زنش و اجرت المثل مالکیت مغازه ها و اجرت المثل زوجه که برای زنش بوده گره خورده با اعاده دادرسی و اعمال ماده 477 جعل و تحصیل مال از طریق نامشروع و کلاهبرداری که طرف قصد داره ازش اعمال ماده 477 بکنه من چطور میتونم از شما وقت مشاوره حقوقی بگیرم برای اعمال ماده 477 جناب وکیل  حالانظر کارشناسی هم نمیدونم به چه صورت میشه اعتراض بکنم بخ نظر کارشناسی ویا نه ! الان به دلایل جدید من توجه میکنن و حکم زندان رو تعلیق می کنند چقدر احتمال قبولی اعمال ماده 477 وجود داره تفاوت اعاده دادرسی با اعمال ماده 477 در چی هست ! ؟ جناب وکیل واقعا من سردرگم شدم ممنون میشم برای من وقت مشاوره حقوقی اعاده دادرسی بگذارید بصورت تلفنی ویا مشاوره حقوقی حضوری ! بنده سازنده هستم و اگر حکم رو ازدست بدم کلی خسارت تاخیر تادیه و وجه التزام باید بدم .

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو و تلویزیون 

 

 

جهت دیدن برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی کلمه 

ذیل کلیک کنید 

وکیل 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی