وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

من از کرمان می تونم اعمال ماده 477 بکنم 

 

با سلام جناب وکیل من خانم پزشکی هستم که میخوام در مورد پرونده پزشکی و قتل یک بیمار اعمال اعاده دادرسی ویا اعمال ماده 477 بکنم من از شهرمون میتونم اعاده دادرسی بکنم ویا باید بیام تهران جناب وکیل ضمننا من به نظر کارشناس پزشکی قانونی به لحاظ قصور پزشکی اعتراض کردم برای من قرار اناطه کیفری صادر شده و پرونده آمده شعبه دادسرای پزشکی کرمان و از اونجا برای رفع نقص تحقیقات و تکمیل تحقیقات و انجام مواجهه حضوری با شهود از من دعوت شده و قرار جلب به دادرسی صادر شده جناب وکیل و البته گفتن در اخطاریه جهت رسیدگی به جرم قتل پزشکی غیر عمد در دادگاه حاضر شوید بهمراه یک نفر وکیل دادگستری ممنون میشم برای من وقت مشاوره حقوقی حضوری و یا مشاوره حقوقی آنلاین بگذارید . چراکه میخوام بهترین وکیل اعمال ماده 477 کار من رو انجام بده برام جناب دکتر .

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو ایران 

 

 

جهت دیدن برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی کلمه 

ذیل کلیک کنید 

 

وکیل جرایم کیفری 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی