وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

وکیل طلاق و حق الوکاله وکیل طلاق چقدره ! 

 

با سلام جناب دکتر اکبر فتح اللهی من بدنبال وکیل طلاق بودم که باسایت وکالت شما آشنا شدم جناب وکیل من خانمی هستم که شوهرم بیماری مقاربتی یعنی زگیل جنسی و سوزاک داره البته شوهرم تحصیل کرده است اما ازاونجاییکه روابط نامشروع با خانمها پنهانی از من داشته دچاری این بیماری شده حالا من نمیخوام باهاش ارتباط جنسی داشته باشم و بخاطر سلامتی خودم و خیانت شوهرم قصد طلاق دارم وبدنبال وکیل طلاق خوب هستم میخواستم بدونم وکیل طلاق و حق الوکاله وکیل طلاق چقدره ! ضمننا میخوام بدونم نصف دارایی به من تعلق میگیره چون حسابش رو 3 هفته است خالی کرده و ماشینش رو بنام خواهرش کرده ضمننا اگر من طلاق بگیرم باید مهریه خودم رو ببخشم یعنی طلاق خلع و مبارات بگیرم من میتونم از وکیل طلاق بخوام من در دادگاه حضور نداشته باشم و همه دادگاهها رو خودش بره

! من ساکن منطقه اشرفی اصفهانی هستم چطور میتونم از شما وقت مشاوره حقوقی آنلاین ویا مشاوره حقوقی تلفنی بگیرم . در سایت نی نی سایت و بنیاد وکلا و کانون وکلا از شما بعنوان بهترین وکیل طلاق نام برده شده بود و اینکه حق المشاوره شما بسیار خوب هست من میخوام وکیل طلاق معروف پی گیر کارم باشه چون شوهرم همه جا پول خرج می کنه ! 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو و تلویزیون 

 

 جهت دیدن برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی کلمه 

ذیل کلیک کنید 

 

 

وکیل طلاق تهران 

 

 

 

{2} میدان آرژانتین بالاتر از بیمارستان کسری

کوچه 35

0912-146-32-48

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی