وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

حق الوکاله وکیل تجدیدنظر برای پرونده بعنوان وکیل تضمینی تجدیدنظر 

 

با سلام جناب وکیل اکبر فتح اللهی من خانمی هستم که در دادگاه تجدیدنظر پرونده دارم الان برای من نامه امده که تبادل لوایح بکنید من میخوام برای تجدیدنظر لایحه بنویسم موضوع هم اینجاست که ما با مدیر ساختمان در منطقه مرزداران درگیر شدیم و کار به کلانتری مرزداران رسید و نهایتا پرونده کیفری تشکیل شد و برای من که مهندس هستم پرونده کیفری تشکیل شده پرونده کیفری نزاع دسته جمعی حالا من موندم چیکار بکنم اولش برام مهم نبود طرف رفته شهادت شهود آورده و تقاضای مواجهه حضوری کرد و در دادگاه اول برای من و شوهرم رای 4 سال حبس رو گرفت مجازات درجه 5 حالا جناب وکیل من ی وکیل تضمینی تجدیدنظر میخوام در مرحله دادگاه تجدیدنظر بتونه این 5 سال حبس رو کم و تعلیق بکنه ویا تخفیف بگیره ضمننا شوهرم هم اصلا در درگیری کیفری نبوده الان وکیل تجدیدنظر میتونه کاری بکنه من بدنبال وکیل تجدیدنظر بودم که سایت وکالت شما رو پیدا کردم و دیدم در برنامه رادیویی گفتید برای حل موضوع پرونده کیفری ارکان جرم باید تحت شعاع قرار بگیره ممنون میشم وقت مشاوره حقوقی کیفری تجدیدنظر برام بگذارید . الان طرف زنگ زده میگه من 600 میلیون میخوام تا رضایت بدم والان زندان تو حتمی هست من چیکار باید بکنم ! ممنون میشم من در نی نی سایت و سایت حقوقی دیدم از شما بعنوان بهترین وکیل تجدیدنظر نام برده شده چون قبلا قاضی دادسرا بودید ممنون از شما . 

 

 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو و تلویزیون 

 

 

جهت دیدن برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی کلمه 

ذیل کلیک کنید 

 

وکیل تجدیدنظر 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی