وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

همسرم رفته به دروغ از من شکایت کیفری کرده که زدمش 

 

با سلام جناب دکتر اکبر فتح اللهی وکیل محترم دادگستری من آقایی هستم که از خانمم شکایتی آمده توی ثنای من دال بر ابنکه من به زنم تهدید کردم و مورد ضرب وشتم قرار دادم حالا من باید برم دادسرا توی نامه دادسرا آمده که میتوانید یک نفر همکار وکیل را بهمراه داشته باشید من دقیقا باید چیکار کنم باید وکیل داشته باشم البته میتونم الان شاهد بیارم اون ساعت که اون ادعا کرده من خونه نبودم البته واقعا هم نبودم الان اگر من لایحه بنویسم و دفاع بکنم فایده داره منزل ما اشرفی اصفهانی هست و نمیخوام برای این موضوع در دادسرا محکوم بشم من میدونم اون دنبال طلاق هست و بخاطر همین به من تهمت ناروا زده من میتونم جناب وکیل شکایت کیفری افتراء بکنم و اعاده حیثیت بکنم ویا خیر ! در ضمن دادبار از من خواسته اگر گزارش کلانتری هست من تقاضای مواجهه حضوری با شهود بکنم یعنی چی یعنی کارشناس رمی دادگستری ویا خیر ! برای این منظور زنم 4 تا شاهد از فامیل آورده ازش قبول می کنند ویا خیر جناب وکیل ! 

 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو و تلویزیون 

 

 

جهت دیدن برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی کلمه 

ذیل کلیک کنید 

 

وکیل خانواده و مهریه 

 

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی