وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

احتمال شکستن رای تجدیدنظر چقدر هست ! 

 

با سلام جناب وکیل دکتر اکبر فتح اللهی وکیل محترم دادگستری

من خانم پزشکی هستم در تهران منطقه شهرک غرب مطب پزشکی زیبایی دارم 2 ماه پیش با یکی از ساکنین برسر جای پارک به اختلاف خوردیم و او اقدام به شکستن شیشه ماشین تویوتا کرولا من کرد در عین تخریب شیشه ماشین مرتب فحاشی و توهین و تهدید می کرد و تهمت های ناروا به من میزد من هم از روی عصبانیت با ماشین به عقب ماشین ایشان زدم حالا هر 2 از هم شکایت کیفری تهدید تخریب و توهین و فحاشی از هم ثبت کردیم در دفتر خدمات الکترونیک قضایی پرونده در ابتدا به شعبه 3 بازپرسی رفت طرف من وکیل گرفت و شاهد آورد که من شروع کننده دعوا بودم و قاضی به حرفهای من توجههی نکرد و شاهد من رو هم اشکال گرفت حالا برای او ومن هر 2 کیفرخواست جرم نزاع دسته جمعی ثبت شده است و پرونده من به دادگاه رفته رای بدون حضور من 4 سال حبس صادر شده است و جزای نقدی بیست میلون تومان حالا من میخواهم تجدیدنظرخواهی بکنم از رای دادگاه کیفری قدس تهران که برای من صادر شده است میخواستم بدونم چقدر احتمال تغییر رای در دادگاه تجدیدنظر چقدر هست دقیقا دنبال همین بودم که عبارت وکیل تضمینی تجدیدنظر رو سرچ کردم چراکه دنبال وکیل شکستن رای دادگاه تجدیدنظر متخصص و باتجربه هستم میخوام جناب وکیل ی طور بشه که احضار طرفیین در دادگاه تجدیدنظر صورت بگیره و حرفهای من بعنوان مدعی و شاکی واقعی شنیده بشه و جرم زندان من هم چون پزشک هستم برداشته بشه فقط نمیدونم وکیل تجدیدنظر کیفری بگیرم ویا وکیل جنایی در نی نی سایت و سایت بنیاد وکلا و سایت حقوقی قاف و سایت وکیل چی و سایت کانون وکلا شما بعنوان وکیل خوب تجدیدنظر معرفی شده بودید ضمننا در برنامه رادیویی شما شنیدم که فرمودید تجدیدنظرخواهی باید طوری لایحه نوشته شود که قضات تشکیل جلسه بدهند و نظرات شاکی و متهم را بشنوند و برای این کار باید ارکان مادی و معنوی جرم را باید هدف قرار داد ممنون میشم برای من وقت مشاوره حقوقی بگذارید ! 

 

 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو و تلویزیون 

 

 

جهت دیدن برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی کلمه 

ذیل کلیک کنید 

 

وکیل 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی