وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

بهترین وکیل رابطه نامشروع برای پرونده کیفری نامشروع 

 

با سلام جناب وکیل دکتر اکبر فتح اللهی وکیل محترم دادگستری من خانمی هستم که بخاطر رفتارهای شوهرم مرتکب عمل خلاف شرع شدم و رابطه زنا و رابطه نامشروع انجام دادم شوهرم از طریق دوستانم متوجه موضوع شده و رفته پرینت و پیامک های من رو گرفته و از من شکایت کرده در دادسرای امنیت اخلاقی و برای من توی سامانه بالاغ قضایی ابلاغ آمده ابلاغ حضور در دادسرا حالا من موندم چطور از خودم دفاع بکنم موضوع رابطه نامشروع با مرد نامحرم رو کلا گردن بگیرم ویا این که کلا تکذیب بکنم شوهرم رفته مردی رو که باهاش بودم پیدا کرده و تهدیدیش کرده اگر نیایی دادسرا ازت شکایت می کنم و تهدید به قتل هم کردتش اصلا رفته مغازه طرف رو پیدا کرده و اونجا کلی دادوبیداد کرده منتها من موندم شکایت کیفری بکنم چی میشه ! یا فقط برم فقط دفاع حقوقی و کیفری انجام بدن والبته موضوع اینجاست که من اگر پرینت پیامک ها ی من گرفته بشه به مشکل برمی خورم و در رابطه باموضوع طلاق من شوهرم دیگه محال هست من رو طلاق بده و بخاطر رابطه نامشروع قطعا بچه ها رو از من می گیره البته جناب وکیل من دنبال وکیل خوب بودم که جمله بهترین وکیل رابطه نامشروع برای پرونده کیفری نامشروع رو توی گوگل زدم و برنامه رادیویی شما آمد که می گفتید رابطه نامشروع 4 رکن اساسی دارد و یکی از اونها اثبات رکن مادی رابطه نامشروع هست من متوجه حرف شما نشدم چون حقوقی و تحصصی بود اما بعنوان بهترین ویکل رابطه نامشروع معتقد هستم شما می تونید از من در دادگاه زنا دفاع بکنید و من رو نجات بدید لطفا برای من وقت مشاوره حقوقی بگذارید . چراکه یقیین دارم اگر زودهنگام این پیامک ها رو با مشاوره حقوقی با وکیل خوب کاری نکنم باتوجه به ارتکاب رابطه نامشروع من و زنای محصنه من قطعا بخاطر این موضوع دستگیر می شم لطفا برای من وقت مشاوره حقوقی فوری بگذارید . 

 

 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو و تلویزیون جناب وکیل اکبر فتح اللهی 

 

 

جهت دیدن پاسخ خود 

و دیدن  برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی کلمه 

آبی رنگ ذیل کلیک کنید 

 

 

بهترین وکیل رابطه نامشروع 

 

 

 

 

 

 

 

  • ۰۲/۰۹/۳۰
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون

بهترین وکیل خانواده اسلامشهر

بهترین وکیل خانواده در تهران

بهترین وکیل خانواده در مشهد

بهترین وکیل خانواده در نیشابور

بهترین وکیل خانواده رشت

بهترین وکیل خانواده هرمزگان

بهترین وکیل خانواده کرج و البرز

بهترین وکیل خانواده کیش

بهترین وکیل دادگاه تجدیدنظر

بهترین وکیل رابطه نامشروع برای پرونده کیفری نامشروع

بهترین وکیل شیراز

بهترین وکیل قم

بهترین وکیل مازندران

بهترین وکیل هرمزگان

بهترین وکیل پایه یک خانواده در مشهد

دفتر وکالت اشرفی اصفهانی

دفتر وکالت افسریه

دفتر وکالت اکباتان

دفتر وکالت تهران پارس

دفتر وکالت جنوب تهران

دفتر وکالت دبی

دفتر وکالت سعادت آباد

دفتر وکالت شهران

دفتر وکالت عبدل اباد

دفتر وکالت غرب تهران

دفتر وکالت قرچک

دفتر وکالت مرزداران

دفتر وکالت نیاوران

دفتر وکالت ورامین

دفتر وکالت پیروزی

دفتر وکالت کیان شهر

دفتروکالت اسلامشهر

دفتروکالت دولت آباد

دفتروکالت رشت

دفتروکالت شرق تهران

دفتروکالت شهران

دفتروکالت قم

دفروکالت شهرک غرب

مجازات خیانت مرد متاهل

مدارک لازم برای اثبات رابطه نامشروع

مشاوره حقوقی آنلاین

مشاوره حقوقی انلاین

مشاوره حقوقی تلفنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی