وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

بهترین وکیل رابطه نامشروع و بهترین وکیل کیفری برای زنا 

 

با سلام جناب دکتر اکبر فتح اللهی من خانمی هستم که در گوگل و نی نی سایت بدنیال بهترین وکیل رابطه نامشروع و بهترین وکیل کیفری برای زنا بودم که باسایت شما آشنا شدم البته الان قصد دارم در خصوص پرونده زنا و رابطه نامشروع خودم برای شما صحبت کنم امیدوارم به من وقت مشاوره حقوقی رابطه نامشروع بدید من البته باید برای پرونده  مهریه خودم و حضانت دخترم که وجه المصالحه قراردادم حتما هم مشاوره حقوقی مهریه بگیرم و هم مشاوره حقوقی حضانت ضمننا برای این 2 پرونده کنار پرونده رابطه نامشروع وزنا هم باید اعاده دادرسی و بعنوان متهم باید اعمال ماده 477 بکنم ! پرونده رابطه نامشروع موضوعش  این هست که 2 هفته پیش من با یک آقایی در یک مهمانی مختلط در جاده چالوس در ویلای اختصاصی و شخصی دستگیر شدم پس از بازدداشت برای من دستور موقت و قرار وثیقه صادر نشد وراهی زندان شدم یک هفته زندان بودم تا در بازدداشت گاه دوست پسرم که خودش متاهل بود بخاطر فشار روانی اعتراف کردند من هم مجبور به اقرار به جرم و اقرار به زنا کردم حالا بعد از بازدداشت گاه آگاهی من رو منتقل کردند به بند عمومی زندان زنان حالا شوهرم وکیل گرفته برای اخاذی از من به ای صورت که بیا مهریه و حضانت تک دخترم رو ببخش بعد از امضاء اقرار نامه و یعنی اقرارنامه بذل مهریه و وکالت در طلاق و وکالت در بذل مهریه من میام دفتر خدمات الکترونیک قضایی همه چیز طلاق توافقی رو امضاء می کنم ! حالا البته من میخوام ببینم اول مجازات من اعدام هست ویا شلاق واین که باید مهریه خودم رو ببخشم و وکالت بدم شوهرم اهل فحاشی توهین و تهدید هست و اخاذی از من و به خواهر من هم نظر داشته مدتها همین رفتارهاش باعث رابطه نامشروع من شد بنظر من چیکار باید بکنم جناب وکیل من بدنبال ی وکیل خوب بودم یعنی بهترین وکیل رابطه نامشروع وبهترین و کیل کیفری تهران و بهترین وکیل خانواده ایران که اتفاقی برنامه های تلویزیونی شما رو در مورد شروط ضمن العقد دیدم و مهریه عندالاستطاعه و عندالامطالبه ! حالا طرف کلی ویس می فرسته که با این بودم و با اون بودم تازه اظهارنامه داده اگر اتفاقی برام بیوفته شما مسوول هستی ضمنا برای فرار از دین همه امولش رو قطعی می زنه به نام این اون و وکالت در فروش میگیره از طررفی بهترین وکیل ملکی رو برای این کارها استخدام کرده و از اون مشاوره حقوقی خانواده می گیره 


 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو و تلویزیون جناب وکیل اکبر فتح اللهی 

 

 

 

جهت دیدن پاسخ خود 

و دیدن  برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی کلمه 

آبی رنگ ذیل کلیک کنید 

 

 

بهترین وکیل رابطه نامشروع کیست 

 

 

 

 

 

 

 

  • ۰۲/۱۰/۱۰
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون

بهترین وکیل خانواده اسلامشهر

بهترین وکیل خانواده ایران

بهترین وکیل خانواده در تهران

بهترین وکیل خانواده در مشهد

بهترین وکیل خانواده رشت

بهترین وکیل خانواده شیراز

بهترین وکیل خانواده قم

بهترین وکیل خانواده هرمزگان

بهترین وکیل خانواده کرج و البرز

بهترین وکیل خانواده کیش

بهترین وکیل دادگاه تجدیدنظر

بهترین وکیل رابطه نامشروع و بهترین وکیل کیفری برای زنا

بهترین وکیل شیراز

بهترین وکیل مازندران

دفتر وکالت اسلامشهر

دفتر وکالت اشرفی اصفهانی

دفتر وکالت اصفهان

دفتر وکالت افسریه

دفتر وکالت تهران پارس

دفتر وکالت جنوب تهران

دفتر وکالت خزانه

دفتر وکالت ستارخان

دفتر وکالت سعادت آباد

دفتر وکالت شهران

دفتر وکالت شهرک غرب

دفتر وکالت عبدل اباد

دفتر وکالت غرب تهران

دفتر وکالت مرزداران

دفتر وکالت پیروزی

دفتر وکالت کیان شهر

دفتر وکالت یاخچی آباد

دفتروکالت اسلامشهر

دفتروکالت اکباتان

دفتروکالت دولت آباد

دفتروکالت شرق تهران

دفتروکالت شهرک غرب

دفتروکالت عبدل آباد

دفتروکالت منیریه

دفتروکالت پاسداران

دفروکالت شهرک غرب

مشاوره حقوقی انلاین

مشاوره حقوقی تلفنی

وکیل تجدید نظر طلاق

وکیل خانواده اسلامشهر

وکیل خانواده مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی