وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

وکیل کیفری چطور پیدا بکنم برای خیانت شوهرم 

 

با سلام جناب دکتر اکبر فتح اللهی وکیل محترم دادگستری من خانمی هستم که بدنیال این بودم که چطور وکیل کیفری چطور پیدا بکنم برای خیانت شوهرم شوهرم مرتکب جرم رابطه نامشروع شده و الان میخوام برای گرفتن حق و حقوقم اقدام لازم رو بکنم موضوع از این قرار است که شوهرم قبلا ارتباط پیامکی با خانم کارمندی داشت اما چون همکار شرکتی ایشون بود من سوء ظن نداشتم البته الان متوجه شدم با خانم کارمند ارتباط پیامکی پیدا کرده حالا موندم چطوری وکیل کیفری چطور پیدا بکنم برای خیانت شوهرم چون من دنبال بهترین وکیل کیفری تهران وبهترین وکیل کیفری ایران بودم دیدم که شما در مورد نوع مسایل پرونده های کیفری در رادیو و تلویزیون بعنوان وکیل کیفری دعوت شدید لذا من قصد دارم حتما برای موضوع خیانت شوهرم و انجام جرم کیفری به شما وکالت دادگستری بدم . ضمننا شوهرم در حضور همکار های خودش به من توهین و تهدید و استعمال الفاظ رکیک کرده من چطور باید از خودم دفاع مشروع بکنم وکیل بگیرم و یا با مشاوره حقوقی کیفری لایحه بدم به دادسرا و به دادگاه کیفری 2 تهران ممنون از شما ضمننا این که اون هم وکیل کیفری خوب گرفته برای به نتیجه نرسیدن شکایت من و شاهد دروغ آورده ! الان شوهرم برای اخاذی از من رابطه نامشروع برقرار کرده  حلا من برای جلوگیرری از اخاذی او میتونم شاهد بیارم از فامیل هام  و میتونم برای این موضوع تقاضای واجهه حضوری هم بکنم ازقاضی دادسرا ویاخیر ضمنا شوهرم ی وکیل خانواده از مشهد اورده تهران برای وکالت من میتونم وکیل خانواده در تهران رو ببرم مشهد برای وکالت الان پرونده من یکی اش در مجتمع قضایی 

محلاتی تهران هست و یکی اش در مجتمع قضایی بعثت تهران ودیگری در دادگاه خانوادده مشهد البته ی پرونده هم در دادگاه کیفری تهران دارم مدیر دفتر گفت تقاضای تجمیع پرونده رو میتونی بکنی مثلا پرونده حضانت رو بیاری تهران البته برای پرونده من کیفرخواست صادر شده و همچنین قرار وثیقه ٨٠٠میلیونی که با سند منزل شوهر خواهرم اومدم بیرون شوهرم جناب وکیل هر چی هست داره میریزه به حساب این و اون کلی هم به من فحاشی کرده و توهین و تهمت و گفته اگر خودکشی کنم تو مسوولی آیا این مسایل میتونن بر علیه من استفاده بشن من میتونم بعنوان افترا شکایت بکنم جناب وکیل ویا خیر 

 

 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو و تلویزیون جناب وکیل اکبر فتح اللهی 

 

 

 

جهت دیدن پاسخ خود 

و دیدن  برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی کلمه 

آبی رنگ ذیل کلیک کنید 

 

 

بهترین وکیل کیفری 

 

 

 

 

 

  • ۰۲/۱۰/۱۱
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون

بهترین وکیل اصفهان

بهترین وکیل اعاده دادرسی

بهترین وکیل ایران

بهترین وکیل خانواده اسلامشهر

بهترین وکیل خانواده ایران

بهترین وکیل خانواده در تهران

بهترین وکیل خانواده در مشهد

بهترین وکیل خانواده در نیشابور

بهترین وکیل خانواده رشت

بهترین وکیل خانواده سلامشهر

بهترین وکیل خانواده شیراز

بهترین وکیل خانواده قم

بهترین وکیل خانواده هرمزگان

بهترین وکیل خانواده کرج و البرز

بهترین وکیل خانواده کرمان

بهترین وکیل خانواده کیش

بهترین وکیل دادگاه تجدیدنظر

بهترین وکیل شیراز

بهترین وکیل مازندران

بهترین وکیل هرمزگان

بهترین وکیل پایه یک خانواده در مشهد

بهترین وکیل کیفری در تهران

دفتر وکالت اشرفی اصفهانی

دفتر وکالت افسریه

دفتر وکالت اکباتان

دفتر وکالت جنوب تهران

دفتر وکالت خزانه

دفتر وکالت عبدل اباد

دفتر وکالت کیان شهر

دفتروکالت دولت آباد

دفتروکالت عبدل آباد

وکیل ایرانی استرالیا

وکیل ایرانی امریکا

وکیل خوب در جنوب تهران

وکیل پایه یک دادگستری منطقه 16 تهران

وکیل کیفری چطور پیدا بکنم برای خیانت شوهرم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی