وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

اعمال ماده 477 من رو قبول می کنند مشاوره با وکیل 

 

با سلام جناب وکیل دکتر اکبر فتح اللهی وکیل محترم دادگستری من خانمی هستم که مشکل حقوقی من در مورد اعمال ماده 477 هست موضوع پرونده دادگستری من این هست که پرونده من بدون حضور بنده از مرحله بدوی و اولیه از دادگاه بدوی به دادگاه تجدیدنظر رفته و در دادگاه تجدیدنظر استان تهران هم بدون شنیدن سخننان بنده مستشار دادگاه تجدیدنظر ونه رییس شعبه دادگاه تجدیدنظر استان تهران رای دادگاه بدوی یعنی دادگاه اولیه که برای من رای صادر کرده بود رو بدون شنیدن دفاعیات بنده و مطالعه لایحه دفاعیه رای داده حالا در دادگاه تجدیدنظر بمن گفتند برو اعاده دادرسی بکن منتها من قصد دارم اعمال ماده 477 بکنم نمیخوام وقت خودم رو با اعاده دادرسی در دادگاه رای قطعی که دادگاه تجدیدنظر استان تهران هست تلف بکنم دنبال وکیل اعاده دادرسی و وکیل اعمال ماده 477 بودم که با شما و سایت وکالت شما آشنا شدم که گفتید در برنامه تلویزیونی خودتون که اعمال ماده 477 باید با دلیل و مدرک باشه به این شرح که یا قاضی رای اشتباه داده باشه ویا اسناد و مدارک جدید پیدا بشه ویا اعمال ماده 477 توسط وکیل تضمینی اعمال ماده 477 در موقع مناسب و بموقع در دیوان عالی کشور ثبت بشه ! برای همین منظور استدعا دارم من رو راهنمایی بفرمایید و به من بگید که میتونم باشما در خصوص مطالعه پرونده اعمال ماده 477 آیین دادرسی کیفری مشاوره حقوقی فرجام خواهی داشته باشم ویا خیر من مشاوره حقوقی تلفنی میخوام و هزینه مشاوره حقوقی تلفنی رو هم پرداخت میکنم ! ضمننا من اعاده دادرسی نکردم و قصد دارم با اعمال ماده 477 رای دادگاه قطعی رو نقض بکنم شنیدم شما 3 پرونده بزرگ مربوط به داوریهای نفتی رو با اعمال ماده 477 رای به نفع موکل گرفتید و بهترین وکیل اعمال ماده 477 در ایران شناخته می شید فلذا ممنون میشم یک وقتی برای مطالعه پرونده مرحله بدوی و تجدیدنظر بنده قرار بدید . 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو و تلویزیون ایران 

 

 

جهت دیدن پاسخ خود 

و دیدن  برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی کلمه 

آبی رنگ ذیل کلیک کنید 

 

 

وکیل اعمال ماده 477 

 

 

 

 

 

  • ۰۲/۱۰/۱۵
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون

اعمال ماده 477 من رو قبول می کنند مشاوره با وکیل

بهترین وکیل آذربایجان

بهترین وکیل اصفهان

بهترین وکیل اعاده دادرسی

بهترین وکیل ایران

بهترین وکیل تهران

بهترین وکیل خانواده اسلامشهر

بهترین وکیل خانواده ایران

بهترین وکیل خانواده خراسان

بهترین وکیل خانواده رشت

بهترین وکیل خانواده سلامشهر

بهترین وکیل خانواده شیراز

بهترین وکیل خانواده هرمزگان

بهترین وکیل خانواده کرج و البرز

بهترین وکیل خانواده کیش

بهترین وکیل خانواده گیلان

بهترین وکیل دادگاه تجدیدنظر

بهترین وکیل شیراز

بهترین وکیل مازندران

بهترین وکیل کرمان

بهترین وکیل کیش

دفتر وکالت اشرفی اصفهانی

دفتر وکالت اصفهان

دفتر وکالت تهران پارس

دفتر وکالت جنوب تهران

دفتر وکالت غرب تهران

دفتر وکالت کیان شهر

دفتروکالت اکباتان

دفتروکالت دولت آباد

دفتروکالت شرق تهران

دفتروکالت شهران

دفتروکالت شهرک غرب

مشاوره حقوقی تلفنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی