وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

بهترین وکیل کیفری ایران و بهترین وکیل خانواده ایران 

 

با سلام جناب دکتر اکبر فتح اللهی وکیل محترم دادگستری من سوال حقوقی داشتم در رابطه با پرونده ی کیفری و خانواده دنبال بهترین وکیل کیفری ایران و دنبال بهترین وکیل خانواده ایران می گشتم که با سایت شما آشنا شدم پرونده ی من دوتا جنبه داره یکی جنبه کیفری پرونده هست و یکی در رابطه با جنبه دعاوی خانوادگی پرونده هست از طرفی شوهرم به من تهمت دزدی زده و درب منزل را شکسته و به گردن من انداخته و به دادیار دادسرا گفته: من مرتکب جرم شدم و از لحاظ کیفری به جرم تهمت توهین و تهدید و تخریب از من شکایت کیفری کرده تو دادسرا چند پرونده ی خانوادگی هم دارم که مربوط به دعاوی خانوادگی میشود که مهمترین آنها مربوط به دعاوی طلاق از طرف زوجه است همچنین دوتا پرونده ی دیگه هم دارم که مربوط به نفقه و اجرت المثل است که در دادگاه خانواده خانواده محلاتی تهران و در دادگاه خانواده ولنجک تهران رسیدگی میشه مدیر دفتر دادگاه خانواده به من گفت که چون شوهرت مدیر عامل شرکت بزرگی هست رفته یه وکیل خیلی خوب گرفته که بهترین وکیل خانواده تهران هست فلذا مهمه که شما هم بری یک وکیل خیلی خوب مخصوصو دعاوی کیفری و یک وکیل خوب هم برای دعاوی خانوادگی به طور همزمان برای دعاوی خانوادگی و کیفری خودت بگیری من هم در گوگل بهترین وکیل خانواده ایران و بهترین وکیل کیفری ایران رو سرچ کردم و اسم شما اومد که در رابطه با شروط ضمن عقد ازدواج به عنوان بهترین خانواده ایران و به عنوان بهترین وکیل خانوده تهران به رادیو دعون شده بودید که در رابطه با مساِل و دعاوی خانوادگی در رادیو ایران صحبت می کردید همچنین در تلویزیون در رابطه با انواع طلاق در شبکه دو سیما صحبت می کردید فلذا من می خواستم شما به عنوان بهترین وکیل خانواده و به عنوان بهترین وکیل کیفری وکالت من را به عهده بگیرید . چطور میتونم از شما مشاور حقوقی آنلاین یا مشاور حقوقی حضوری بگیرم

ممنون از برنامه خوب شما در رادیو و تلویزون .

 

 

جهت دیدن پاسخ خود 

و دیدن  برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی کلمه 

آبی رنگ ذیل کلیک کنید 

 

 

وکیل 

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی