وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

وکیل خوب برای پرونده خودم چطور پیدا بکنم ؟ 

 

با سلام جناب دکتر اکبر فتح اللهی وکیل محترم دادگستری من خانمی هستم که بدنبال وکیل خوب برای موضوع دعوای ملکی و دعوای کیفری و دعوای خانوادگی هستم موضوع پرونده من مربوط به دادگاه خانواده محلاتی و دادگاه کیفری 2 و دادگاه ملکی تهران هست من سر از اعتمادی که به شوهرم داشتم برداشتم 3 دانگ از منزل 210 متری خودم رو بنام شوهرم کردم غافل از این که به من خیانت میکنه ورابطه نامشروع بازنها برقرار می کنه اول ادم خوبی بود و مرتب به من رسیدگی می کرد تا اینکه متوجه خیانت شوهرم شدم حالا الان بخاطر اختلافی که باهم پیدا کردیم من توی 3 دادگاه ازش شکایت کردم اول دادگاه خانواده محلاتی شعبه 242 دادگاه خانواده محلاتی  و شعبه 231 دادگاه خانواده محلاتی تهران دوم دادگاه کیفری 2 بدلیل رابطه نامشروع شوهرم در دادسرای جرایم رایانه ایی از شوهرم شکایت کردم در بلوار ابوذر تهران در آیت اله کاشانی که پرونده رفته برای مجتمع قضایی قدس توی پونک و سوم مجنمع قضایی صدر و شهید بهشتی تهران برای پرونده ملکی و دعوای ملکی ابطال سند هبه به شوهر ازش شکایت کیفری و حقوقی کردم الان متوجه شدم شوهرم رفته برای من وکیل گرفته برای خراب کردن پرونده های حقوقی و کیفری و خانوادگی من در دادگاههای مختلف تهران برای من اظهارنامه تمکین هم فرستاده و توی اظهارنامه اشاره کرده که در صورت عدم تمکین ناشزه شناخته خواهید شد . ومن مسوولیتی برای این موضوع قبول نمی کنم ! من زنگ زدم مشاوره حقوقی از چند سایت حقوقی گرفتم که چون مشاوره حقوقی رایگان بود همگی اشتباه مشاوره حقوقی میدادند در مورد پرونده کیفری من قاضی دادسرا در ابتدا قرار وثیقه برای شوهرم و اون خانم صادر کرد و برای انها کیفرخواست صادر شد منتها من موندم چرا برای اونها حکم زندان هنوز صادر نشده و زنه پنهانی با وکیلش از تعلیق و تخفیف مجازات صحبت می کرد در صورتی که دادیار پرونده رابطه نامشروع خیلی محکم با خودش ووکیلش صحبت کرد در مورد پرونده مهریه شوهرم هم شوهرم برداشته فرار از دین کرده حالا برای رسیدن به حق و حقوق خودم من هم بجز شکایتهای حقوقی و کیفری قصد دارم شکایت هام توسط وکیل پایه یک دادگستری مورد رسیدگی ووکالت قرار بگیره ضمننا دیروز شوهرم در محل کارم حاضر شد و بمن فحاشی کرده و مرتب بمن تهمت رابطه نامشروع زد و گفت حضانت بچه ها از توی فلان فلان پس می گیرم من میتونم برای این موضوع با گزارش 110 شکایت کیفری مجدد بکنم . 

 

 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو و تلویزیون 

 

 


جهت دیدن پاسخ خود 

و دیدن  برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی کلمه 

آبی رنگ ذیل کلیک کنید 

 

 

وکیل 

 

 

 

 

  • ۰۲/۱۰/۲۵
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون

دفتر وکالت اشرفی اصفهانی

دفتر وکالت پونک

وکیل خوب

وکیل خوب برای پرونده خودم چطور پیدا بکنم

وکیل پایه یک دادگستری منطقه 16

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی