وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

وکیل کیفری خوب برای رابطه نامشروع
با سلام جناب وکیل دکتر اکبر فتح اللهی وکیل محترم دادگستری من خانمی هستم که از تهران شهرک غرب به شما مزاحم میشم متاسفانه برای پرونده من اتفاقاتی افتاده که نیاز دیدم حتماً مشاوره حقوقی آنلاین و یا مشاور حقوقی حضوری انجام بدم شرایط من طوری هست که باید حتماً در روز جمعه یا پنجشنبه با شما ملاقاتی داشته باشم و شنیدم که شما مشاوره حقوقی فوری دارید پرونده من یک پرونده رابطه

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو ایران و تلویزیون 

 

 

جهت دیدن پاسخ خود 

و دیدن  برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی کلمه 

آبی رنگ ذیل کلیک کنید 

 

 وکیل

 

 

نامشروع هست که به ناحق بر علیه من تشکیل شده و در دادسرا شکل گرفته و شوهرم بر علیه من وکیل گرفته تا حضانت بچه‌ها همچنین طلاق من رو به توری و به نحوی بگیره که مهریه من رو محروم بکنه و من به مهریه خودم دسترسی نداشته باشم و به من تهمت رابطه نامشروع زده البته من قبول دارم که مرتکب رابطه نامشروع شدم و در این خصوص نیز دستگیر شدم همچنین پیامک‌های تلفنی رابطه نامشروع و همچنین مسائل خانواده صحبت کرده بودید که با شما مشاوره حقوقی فوری تلفنی انجام بدم چرا که شما در رادیو گفتید که در روزهای پنجشنبه و جمعه به صورت تلفنی و پس از پرداخت ویزیت از سراسر کشور مشاوره حقوقی فوری انجام می‌دید و اگر لازم باشه حتی قرار ملاقات حضوری هم برای وکالت افراد قرار می‌دید الان اتفاقی که افتاده این هست که در خصوص پرونده رابطه نامشروع من وکیل طرف مقابل که وکیل رابطه نامشروع هم هست رفته و پرینت مکالمات تلفنی من رو تقاضای استعلام کرده و قاضی هم دستور استعلام پرینت تلفنی رو داده و همچنین شوهرم به رابطه نامشروع را در اختیار قاضی دادسرای امنیت اخلاقی قرار داده و قرار شده که بر علیه من کیفرخواست صادر بشه و در صورتی که کیفرخواست صادر بشه من باید قطعاً قرار وثیقه تودیع بکنم و با توجه به اینکه خونه‌ای به نام من نیست می‌ترسم که برای من قراره بازداشت صادر بشه الان من چطوری می‌تونم برای مشاوره حقوقی رابطه نامشروع به صورت مشاوره حقوقی فوری با شما تماس تلفنی داشته باشم و یا حتی امروز که روز پنجشنبه هست قرار ملاقات حضوری با شما انجام بدم من در اینترنت به دنبال بهترین وکیل رابطه نامشروع بودم که یکی از دوستانم با من تماس گرفت و وقتی از مشکلات حقوقی من مطلع شد شما را به عنوان بهترین وکیل رابطه نامشروع در تهران به من معرفی کرد و حتی گفتند که شما به عنوان بهترین وکیل کیفری ایران هم شناخته میشید فلذا من می‌خوام هرچه سریع‌تر قبل از اینکه بر علیه من قراری صادر بشه در دادسرا من وکیل داشته باشم و بتونم دفاعیات لازم را انجام بدم ضمناً می‌خواستم بدونم حق الوکاله وکیل رابطه نامشروع دقیقاً چقدر هست و اگر قرار باشه وکیل رابطه نامشروع برای موضوع مهریه و جلب مهریه و همچنین حضانت بچه‌ها هم اقدام بکنه و اگر احیاناً لازم شد برای موضوع طلاق هم اقدام بکنه به عنوان وکیل طلاق همه این‌ها و حق الوکاله وکیل دقیقاً چقدر میشه الان از طرف دادسرا برای من نامه و ابلاغیه احضار اومده که حتماً با حضور یک وکیل و به همراه یک وکیل در جلسه دادرسی حضور داشته باشید و نتیجه عدم حضور شما جلب است من نمی‌دونم که الان برم یا بایستم و رای غیابی صادر بشه و بعداً برم به رای غیابی اعتراض بکنم منتهای مرتبه یکی از دوستان گفت که اگر اول بری قطعاً کار حقوقی و پرونده شما بهتر جلو میره ممنون میشم برای من وقت مشاوره حقوقی فوری و مشاوره حقوقی آنلاین قرار بدید و اگر امکانش هست با توجه به اینکه امروز پنجشنبه و روز پدر هستش برای من وقت مشاوره حقوقی حضوری قرار بدید هزینه حق الوکاله و هزینه مشاوره و ویزیت دفتر شما مشکلی برای من نداره فقط من می‌خوام بهترین وکیل کیفری ایران و حتی بهترین وکیل رابطه نامشروع در تهران کار حقوقی من را انجام بده تا من در آینده با مشکل چندانی مواجه نشم و مجبور نشم که وکیل عوض بکنم برنامه خوب شما در رادیو ایران روزهای دوشنبه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی