وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

صیغه کردمش برام دردسر شده رفته شکایت دادسرا کرده ! 

 

با سلام جناب دکتر اکبر فتح اللهی وکیل محترم دادگستری من آقای مهندسی هستم که در دانشگاه با خانمی ارتباط برقرار کردم یعنی اون خانم ارتباط برقرار کرد واول اون بود که برای من گل آورد واز من تقاضای ازدواج کرد و گفت از من خوشش آمده وبرای من گل اورد منتها الان چیزی که هست این هست که بعد از مدتی آشنایی ادعا مرد که سابقه ازدواج قبلی داشته منتها چون تونسته گواهی بکارت بگیره تونسته شناسنامه خودش رو عوض بکنه و تعویض شناسنامه انجام بده حالا این خانم بعد از مدتی آشنایی ادعا کرده که تو من رو اغفال کردی ومن حامله شدم و باید با من ازدواج دایم انجام بدی و الا طبق قانون جدید حمایت خانواده و قانون جدید مجازات اسلامی ازت شکایت می کنم فلذا من موندم چیکار بکنم اول گفت حامله هستم و بعد گفت بچه رو انداختم منتها هیچ وقت برای من سونوگرافی نیاورد . حالامیخواستم بدونم صیغه 99ساله رو میتونه تبدیل به ازدواج دایم بکنه و مهریه اون چقدر میشه و شناسنامه اون اسم من در اون درج میشه ! میخواستم بدونه آیا صیغه 99 ساله در شناسنامه ثبت می شود ! ونحوه طلاق در صیغه نامه که حق بذل نداشته باشی چقدر هست ! برای مشاوره حقوقی ازدواج موقت چطور میتونم از شما مشاوره حقوقی تلفنی بگیرم ! بارداری در ازدواج موقت چطور ثابت میشه برای قاضی دادگاه خانواده رسیدگی کننده به طلاق و مهریه ! اطلاعات صیغه طرفیین بصورت دستی ویا الکتریکی جایی ثبت می شود که بتوان استعلام گرفت ؟ اگر پدرش شکایت کیفری رابطه نامشروع بکنه با صیغه نامه چاپی مهربرجسته میشه پرونده کیفری رو مختومه کرد و جلوی صدور قرار کیفری رو گرفت ویا نه جناب وکیل ! 

 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو ایران و تلویزیون 

 

 

جهت دیدن پاسخ خود 

و دیدن  برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی کلمه 

آبی رنگ ذیل کلیک کنید 

 

 وکیل

 

 

 

  • ۰۲/۱۱/۰۷
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون

صیغه کردمش برام دردسر شده رفته شکایت دادسرا کرده !

مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی ازداواج موقت

مشاوره حقوقی خانواده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی