وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

وکیل خوب ملکی برای پرونده ام میخواستم مشاوره حقوقی ملکی 

 

با سلام جناب  دکتر وکیل اکبر فتح اللهی وکیل محترم دادگستری من خانمی هستم که ملک پدرم رو بصورت سند تک برگ به من بصورت ملک مشاع به ارث رسیده منتها من نرفتم ملک رو افراز کنم ویا بفروشم حالا فردی پیدا شده که در ملک من تصرف غیر قانونی کرده و هرچه ازش میخوام که رفع تصرف بکنه نه کوتاه میاد و نه اجاره پرداخت می کنه و موقعی که رفتم پهلوش نه تنها گفت حاضر به  تخلیه ملک نیست بلکه شروع کرد به فحاشی من هم براین شدم که بهترین وکیل ملکی تهران و بهترین وکیل کیفری رو بگیرم تا این آقا رو خلع ید و تخلیه بکنه حالا چند روز پیش رفته اظهارنامه داده به من تو ثنا که من مالک ملک تو هستم و ملک هبه شده به من ! و من دست نوشته دارم از شما که به من ملک مورد نظر هبه شده و صلح نامه رسمی صورت گرفته جناب وکیل بنظر من صلح نامه رسمی ایشون کاملا تقلبی هست و جعلی یعنی جعل سند صورت گرفته و کلاهبرداری 

 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو ایران و تلویزیون 

 

 

جهت دیدن پاسخ خود 

و دیدن  برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی کلمه 

آبی رنگ ذیل کلیک کنید 

 

 وکیل

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی