وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

وکیل خوب کیفری برای پرونده رابطه نامشروع و زنا و خیانت 

 

با سلام جناب وکیل دکتر اکبر فتح اللهی وکیل محترم دادگستری من خانمی هستم که مرتکب رابطه نامشروع شدم و شوهرم پرینت مکالمات تلفنی رو گرفته ورفتند دادسرا و علیه من طرح دعوا کردند و شکایت کیفری توسط بهترین وکیل کیفری رابطه نامشروع که شوهرم میشناخته چون من رفتم رزومه وکیل مربوطه رو در آوردم حالا اتفاقی که افتاده این هست که دوبار از کلانتری آمدن دنیال من و منزل پدری خودم پنهان شدم و اصلا هم برام مهم نیست شکایت شوهرم بلکه نمیخوام بااون زندگی کنم اصلا به این خاطر خیانت کردم ورابطه نامشروع داشتم حالا من چطور باید از خودم دفاعیات لازم رو انجام بدم تا بتونم حکم جلب و حکم زندان رو بشکونم من نمیخوام اصلا مورد آزار و اذیت قرار بگیرم و زندان بیوفتم و بخاطر زنای محصنه اعدام بشم من هم قصد دارم تا پرونده توی دادسرا هست حتما وکیل کیفری خوب بگیرم یعنی بهترین وکیل کیفری برای موضوع پرونده رابطه نامشروع و موضوع ملکی که مهریه من رو هم شامل میشه چون شوهرم قصد داره مهریه من رو با خیانت و رابطه نامشروع پاک کنه و از بین ببره جناب وکیل ! ضمننا شوهرم هم ارتباطاتی داشته من مهم میتونم طلاق بگیرم ویا خیر جناب وکیل فتح اللهی عزیز البته شوهر من هم باکسی هست و این خانم هم حاضر نیست شوهرم رو ول بکنه و میگه من صیغه شوهرت هستم و چون جایی هم ثبت نیست برو هر غلطی که میخوای بکن من شوهرت رو دوست دارم و اصلا شوهرت اصلا شوهر من هست تا تو خانم محترم ! من چطور میتونم از شما وقت مشاوره حقوقی بگیرم 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو ایران و شبکه 2 سیما 

 

جهت تعیین وقت مشاوره 

و دیدن برنامه تلویزیونی  جناب وکیل 

بروی کلمه ذیل کلیک  کنید ویا 

با شماره 09121463248

تماس بگیرید 

 

وکیل 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • ۰۲/۱۱/۱۴
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون

بهترین وکیل خانواده اسلامشهر

بهترین وکیل خانواده در تهران

بهترین وکیل خانواده در مشهد

بهترین وکیل خانواده رشت

بهترین وکیل خانواده هرمزگان

بهترین وکیل خانواده کرج و البرز

بهترین وکیل خانواده کیش

بهترین وکیل شیراز

بهترین وکیل کرج البرز و اندیشه و شهریار

دفتر وکالت اشرفی اصفهانی

دفتر وکالت اصفهان

دفتر وکالت افسریه

دفتر وکالت تهران پارس

دفتر وکالت جنوب تهران

دفتر وکالت خانی آبادنو

دفتر وکالت خزانه

دفتر وکالت سعادت آباد

دفتر وکالت شهران

دفتر وکالت شیراز

دفتر وکالت غرب تهران

دفتر وکالت مرزداران

دفتر وکالت پیروزی

دفتر وکالت کیان شهر

دفتروکالت اسلامشهر

دفتروکالت اکباتان

دفتروکالت دولت آباد

دفتروکالت شرق تهران

دفتروکالت شهرک غرب

دفتروکالت عبدل آباد

دفتروکالت قم

وکیل ایرانی استرالیا

وکیل ایرانی امریکا

وکیل ایرانی دبی

کیفری جرایم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی