وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

وکالت در طلاق بدم ویا نه ! 

 

با سلام جناب دکتر وکیل اکبر فتح اللهی وکیل محترم دادگستری من آقایی 43 ساله هستم که با زنم درگیر شدم و بدلیل این که اختلاف خانوادگی پیدا کردیم و این که متوجه خیانت من شده به خودش از من خواسته وکالت در طلاق بدم منتها قرار شد که وکالت در طلاق بصورت محضری باشه ونه تعهد داخل منزل وتعهد دستی پشیمانی که خودش بصورت دستی امضاء بکنه حالا دفترخونه برگشته میگه من وکالت در طلاق مطلق رو تنظیم می کنم ونه این که وکالت در طلاق مشروط باشه حالا من موندم چیکار بکنم خانمم من هم مرتب اشاره می کنه که اگر وکالت در طلاق ندی به زندگی برنمی گردم و اگر وکالت در طلاق ندی میرم وکیل خوب میگرم و مهریه و اجرت المثل و نفقه خودم و بچه ها رو به اجراء می گذارم و بدون وکالت در طلاق طلاق خودم رو بصورت طلاق از طرف زوجه از دادگاه خانواده می گیرم حالا من برای این موضوع وکالت در طلاق دقیقا باید چیکار بکنم یعنی نمیشه وکالت در طلاق مشروط باشه و اگر من مرتکب تخلف از شرط شدم صیغه طلاق جاری بشه و باید حتما وکالت در طلاق مطلق باشه پس شروط 16 گانه طلاق که در مورد وکالت در طلاق پشت عقدنامه هست چطوره جریانش یعنی اونها هم وکالت در طلاق مطلق هستند و زن براحتی میتونه با اون وکالت در طلاق مطلق خودش رو مطلقه بکنه جناب وکیل ! نکته دیگه این که وکیل طلاق میتونه برای ما وکالت در طلاق رسمی تنظیم بکنه که ما برای وکالت در طلاق به دفترخونه عقد و ازدواج و دفترخونه اسناد رسمی نریم چون هر کدوم یک هزینه جدا میخوان برای حق التحریر واگر وکالت در طلاق تنظیم بشه داستان حضانت بچه ها و اجرت المثل زن ویا نصف دارایی و مهریه چی میشه و اگر بعد از تنظیم وکالت در طلاق پشیمان شدم میتونم هم از وکالت در طلاق هم از بخشش مهریه زن عدول بکنم ویا خیر ! متن وکالتنامه طلاق چقدر و چه مدت اعتبار داره جناب وکیل ایا میتونم بدون مدت وکالت بدم 

 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو ایران و تلویزیون 

 

 

جهت دیدن پاسخ خود 

و دیدن  برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی کلمه 

آبی رنگ ذیل کلیک کنید 

 

وکیل پایه یک

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی