وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

به عنوان متهم از خودم چطور دفاع کنم
با سلام جناب وکیل دکتر اکبر فتح اللهی من آقایی هستم که متاسفانه توسط خانمی در دادسرا متهم شدم و قاضی دادسرا برای من ابلاغ و احضاریه فرستاده که می‌توانید به همراه یک نفر وکیل دادگستری در این دادسرا حاضر شوید حالا من می‌خواستم برای دفاع از خودم در دادسرا دفاعیات لازم رو به صورت کامل و جامع تدارک ببینم دادسرا چطور باید از خودم دفاع بکنم و دفاعیات من باید به صورت مکتوب باشه و یا اینکه لایحه دفاعی من به صورت شفاهی تنظیم بشه بهتر هست و در جلسه دادگاه از رو خونده بشه البته اگر لایحه بنویسم بهتر باشد بازی دادسرا در نامه احضاریه و ابلاغیه که برای من فرستاده در سنا از من خواسته شده که اگر دفاعیاتی دارید و دلایلی دارید در خصوص شکایت خانم ایکس می‌توانید در دادسرا از خودتان به نحو مقتضی دفاع بکنید حالا من بایستی چطور دلایل و مدارک و قرائن پرونده را کنار هم بچینم و دفاعیات لازم رو برای خودم تنظیم بکنم آیا می‌تونم از وکیل کیفری برای مرحله دادسرا استفاده بکنم و در مرحله دادسرا قاضی دادسرا در مرحله تحقیقات اجازه میده وکیل کیفری برای من وکالت انجام بده و از من به عنوان موکل دفاع بکنه

جهت دیدن پاسخ خود 

و دیدن  برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی کلمه 

آبی رنگ ذیل کلیک کنید 

 

وکیل پایه یک

 

 

 

  • ۰۲/۱۱/۲۰
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون

به عنوان متهم از خودم چطور دفاع بکنم

وکیل خانواده مشهد

وکیل کیفری

وکیل کیفری خوب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی