وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

وکیل خوب سرقفلی برای موضوع تخلیه سرقفلی با اجاره نامه عادی 

 

با سلام جناب وکیل دکتر اکبر فتح اللهی من خانمی هستم که برای فروش سرقفلی پدرم  از آلمان اومدم به تهران  منتها برای این موضوع اشتباه کردم و از ابتدا قبل از دادن دادخواست موضوع سرقفلی و تخلیه سرقفلی با دلیل تعدی و تفریط مشاوره حقوقی سرقفلی انجام ندادم تا اطمینان حاصل پیدا کنم نتیجه می گیرم یا نه حالا از مغازه پدری که سرقفلی مالکیت هست من فقط یک کاغذ عادی بعنوان وارث مالک دارم ولاغیر اول میخوامستم بدونم اجاره درست سرقفلی به چه صورت هست و در قانون سال 76 هم اجاره سرقفلی داریم ویا خیر ! الان سرقفلی ما یعنی برگه سند عادی فروش سرقفلی پدرم مشمول قانون سال 76 هست ویا سال 56 جناب وکیل ! چون یکی می گفت قراردادهای عادی اجاره باید با قید مدت اجاره در 2 نسخه تنظیم شود وبه امضای موجر و مستاجر برسد و بوسیله 2 نفر از شهود امضاء شود و در مورد عدم رعایت هر یک از این موارد باید قانون سال 56 ویا 62 بر آن صدق کند ضمننا جناب وکیل طرف ما فقط به صرف دادن یک اظهارنامه تخلیه ملک اقدام کرده به تخریب مغازه و فحاشی و توهین و تهدید در حضور همسایگان تجاری مغازه ما چطور میتونیم از این فرد شکایت کیفری بکنیم جناب وکیل ! ضوابط شکلی اجاره نامه در قانون سال 76 دقیقا چی هست ! موارد توقف عملیات اجرایی چه مواقعی هست ! 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو و تلویزیون 

شیما محسنی از تهران 

 

 

 

جهت دیدن پاسخ خود 

و دیدن  برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی کلمه 

آبی رنگ ذیل کلیک کنید 

 

وکیل پایه یک دادگستری 

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی