وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

چطور ثابت کنم با من رابطه نامشروع داشته
با سلام جناب وکیل دکتر اکبر فتح اللهی وکیل محترم دادگستری من خانمی هستم که با پسر عموی خودم با مشکل به برخورد کردم قرار هست که من با پسر عموی خودم در یک مغازه لوازم آرایش فروشی کار می‌کردیم و کار کردن من به دعوت ایشون بود متاسفانه بعد از یک سال با من طرح رابطه دوستی ریخت و من فریب خوردم قرار بود که بدون اطلاع پدر و مادرهامون برای من پیشنهاد دوستی داد و از این موضوع سوءاستفاده کرد و باعث شد که با من همبستر بشه و با من رابطه نزدیکی برقرار بکنه بدون خوندن صیغه موقت و یا اینکه من رو به عقد دائم خودش در بیاره موضوع هم پدر و مادرهامون به هیچ عنوان با خبر نبودند تا اینکه پسر عموی من بعد از اینکه متوجه شد که کار از کار گذشته و مطلب را به من گوشزد کرد که حاضر نیست با من ازدواج بکنه این مطلب باعث شد که من موضوع رو با مادرم در میون بگذارم الان پیش اومده این هست که آیا من می‌تونم مهریه بگیرم و آیا می‌تونم ارشد به کاره بگیرم و از من بکارت ازاله شده و بکارت من از بین رفته می‌تونم در این خصوص دیه مطالبه بکنم و مجبور هست که من رو به عقد خودش در بیاره و تکلیف مهریه من این وسط چی میشه می‌خوام از پسر عموی خودم به واسطه تجاوز به خودم شکایت بکنم شکایت کیفری باید انجام بدم یا اینکه دادخواست حقوقی به دادگاه خانواده باید تقدیم بکنم اگر بخوام برای این موضوع وکیل بگیرم حق الوکاله وکیل برای انجام من در دادگاه خانواده یا در دادسرا به صورت کیفری دقیقاً چقدر میشه با شما به عنوان بهترین وکیل کیفری و بهترین وکیل رابطه نامشروع و بهترین وکیل برای موضوع تجاوز صحبت و مشاوره حقوقی تجاوز داشته باشم
ممنون مهین از شهرک غرب تهران

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو و تلویزیون 

 

 

 

 

جهت دیدن پاسخ خود 

و دیدن  برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی کلمه 

آبی رنگ ذیل کلیک کنید 

 

وکیل

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی