وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

اعمال ماده 477 بهتره قبل از اعاده دادرسی باشه ویا بعد از اعاده دادرسی 

 

با سلام جناب وکیل اکبر فتح اللهی من آقایی هستم از کرمان که متهم یک پرونده کیفری بودم در مرحله دادسرا چون متهم و بازدداشت بودم نتونستم از خودم دفاع لازم رو انجام بدم و برای من کیفرخواست صادر شد و مجدد با قرار بازدداشت موقت روانه زندان شدم بعدش در مرحله نهایی دادگاه بدوی ویا دادگاه اول برای من دادنامه زندان و جزای نقدی سنگین به اتهام قاجاق و جعل و پول شویی صادر کرد و جعل اسناد گمرکی رو هم بهش اضاف کرد بعد از رای دادگاه بدوی واولیه به رای دادگاه اعتراض کردم منتها هیچ اتفاقی نیوفتد و رییس دادگاه بدوی از رای خودش در واخواهی و رسیدگی مجدد با این که رای غیابی بود وبه من ابلاغ نشده بود عدول نکرد . بعد از این کار من لایحه اعتراضی مفصلی نوشتم ویه دادگاه تجدیدنظر استان کرمان دادم منتها در اونجا هم رسیدگی چون در مرحله اعتراضی تجدیدنظر استان کرمان بصورت غیرحضوری بود و تبادل لوایح رسیدگی درستی در دادگاه تجدید نظر صورت نگرفت ! حالا رای دادگاه تجدیدنظر استان کرمان برای من صادر شده و من قصد دارم اعاده دادرسی ویا اعمال ماده 477 بکنم منتها نمیدونم کدوم روش بهتر هست اعاده دادرسی اصلی ویا اعمال ماده 477 آیین دادرسی کیفری برای من البته اعاده دادرسی کیفری و دلایل جدید هم دارم و این که سندی پیدا شده که دال بر بیگناهی من هست و عدم توجه به دلایل ابرازی در دادگاه تجدیدنظر از طرف رییس دادگاه تجدیدنظر جناب وکیل و این که میخواستم ببینم اگر دو حکم متضاد برای من صادر شده باشه و حکم به میزان بیشتر از خواسته باشه و این که حکم دادگاه مستند به اسنادی بوده که دروغ بودن و جعلی بودن آنها مشخص شده باشه من میتونم در اعمال ماده 477 ویا اعاده دادرسی از اونها استفاده بکنم واین که اعمال ماده 477 بهتره قبل از اعاده دادرسی باشه ویا بعد از اعاده دادرسی چون در رادیو از شما شنیدم در مورد اعاده دادرسی ویا اعمال ماده 477 باید هر دوفرصت استفاده بشه تا نتیجه بهتری بشود گرفت بخصوص در پرونده های کیفری با زندان سنگین و یا جزای نقدی بالا . 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو ایران و تلویزیون 

 

 

جهت دیدن پاسخ خود 

و دیدن  برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی کلمه 

آبی رنگ ذیل کلیک کنید 

 

 وکیل

 

 

 

 

  • ۰۲/۱۱/۲۶
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون

بهترین وکیل اصفهان

بهترین وکیل اعاده دادرسی

بهترین وکیل خانواده اسلامشهر

بهترین وکیل خانواده ایران

بهترین وکیل خانواده در مشهد

بهترین وکیل خانواده در نیشابور

بهترین وکیل خانواده رشت

بهترین وکیل خانواده شیراز

بهترین وکیل خانواده هرمزگان

بهترین وکیل خانواده کرج و البرز

بهترین وکیل خانواده کرمان

بهترین وکیل خانواده کیش

بهترین وکیل دادگاه تجدیدنظر

بهترین وکیل شیراز

بهترین وکیل مازندران

بهترین وکیل مشهد

بهترین وکیل هرمزگان

بهترین وکیل پایه یک خانواده در مشهد

دفتر وکالت اسلامشهر

دفتر وکالت اشرفی اصفهانی

دفتر وکالت اکباتان

دفتر وکالت تهران پارس

دفتر وکالت جنوب تهران

دفتر وکالت خزانه

دفتر وکالت شهران

دفتر وکالت غرب تهران

دفتر وکالت پیروزی

دفتروکالت جنوب تهران

دفتروکالت خزانه

دفتروکالت دولت آباد

دفتروکالت شرق تهران

دفتروکالت شهرک غرب

دفتروکالت عبدل آباد

دفتروکالت قم

دفتروکالت مرزداران

دفتروکالت منیریه

وکیل ایرانی استرالیا

وکیل ایرانی امریکا

وکیل ایرانی دبی

وکیل خانواده مشهد

​​​​​​​اعمال ماده 477 بهتره قبل از اعاده دادرسی باشه ویا بعد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی