وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

به شوهرم خیانت کردم چطور اگر شکایت کرد دفاع کنم 

 

با سلام جناب وکیل دکتر اکبر فتح اللهی من به شوهرم خیانت کردم چطور اگر شکایت کرد دفاع کنم یعنی قصد داره از من شکایت کیفری رابطه نامشروع بکنه و این رو گفته که مهریه رو هم باید ببخشی و حضانت بچه ها رو هم ازت می گیرم ! رفته ازمخابرات تقاضای پرینت مکالمات تلفنی من رو هم کرده و زنگ زده به همه فامیل گفته این زنا کرده بدون این که اثبات کنه افتراء زده البته که من این کار رو یعنی رابطه نامشروع رو انجام دادم که علت این کار هم رفتارهای بی ادبانه خودش در طول زندگی بود و بی توجهی هاش و این که در نزدیکی هاش بامن اسم خواهرم رو می آورد خلاصه دل من خون هست جناب وکیل حالا نمیدونم اگر دادیار و بازپرس من رو بخواد و یا افرادی که با من رابطه نامشروع داشتن رو بخواد و اونها اعتراف و اقرار بکنند راهی برای من هست ویا نه شوهرم از طریق دوستانم متوجه موضوع شده و رفته پرینت و پیامک های من رو گرفته و از من شکایت کرده در دادسرای امنیت اخلاقی و برای من توی سامانه بالاغ قضایی ابلاغ آمده ابلاغ حضور در دادسرا حالا من موندم چطور از خودم دفاع بکنم موضوع رابطه نامشروع با مرد نامحرم رو کلا گردن بگیرم ویا این که کلا تکذیب بکنم شوهرم رفته مردی رو که باهاش بودم پیدا کرده و تهدیدیش کرده اگر نیایی دادسرا ازت شکایت می کنم و تهدید به قتل هم کردتش اصلا رفته مغازه طرف رو پیدا کرده و اونجا کلی دادوبیداد کرده منتها من موندم شکایت کیفری بکنم چی میشه ! یا فقط برم فقط دفاع حقوقی و کیفری انجام بدن والبته موضوع اینجاست که من اگر پرینت پیامک ها ی من گرفته بشه به مشکل برمی خورم و در رابطه باموضوع طلاق من شوهرم دیگه محال هست من رو طلاق بده و بخاطر رابطه نامشروع قطعا بچه ها رو از من می گیره البته جناب وکیل من دنبال وکیل خوب بودم که جمله بهترین وکیل رابطه نامشروع برای پرونده کیفری نامشروع رو توی گوگل زدم و برنامه رادیویی شما آمد که می گفتید رابطه نامشروع 4 رکن اساسی دارد و یکی از اونها اثبات رکن مادی رابطه نامشروع هست من متوجه حرف شما نشدم چون حقوقی و تحصصی بود اما بعنوان بهترین وکیل  رابطه نامشروع معتقد هستم شما می تونید از من در دادگاه زنا دفاع بکنید چراکه یقیین دارم اگر زودهنگام این پیامک ها رو با مشاوره حقوقی با وکیل خوب کاری نکنم باتوجه به ارتکاب رابطه نامشروع من و زنای محصنه من قطعا بخاطر این موضوع دستگیر می شم لطفا برای من وقت مشاوره حقوقی فوری بگذارید . البته اطمینان دارم تا حالا شوهرم وکیل گرفته ! 

 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو ایران و تلویزیون 

 

 

جهت دیدن پاسخ خود 

و دیدن  برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی کلمه 

آبی رنگ ذیل کلیک کنید 

 

بهترین وکیل رابطه نامشروع 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی