وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

هم تهدید می کنه هم اخاذی گوشی من رو هم از من گرفته 

 

با سلام جناب وکیل دکتر اکبر فتح اللهی وکیل محترم دادگستری من خانم آرایش گری هستم در سعادت آباد تهران که مدتی با واحد روبه رویی خودم که دفتر مهندسی ساختمان داشتند رابطه دوستی داشتم منتها وقتی فهمیدم متاهل هستند رابطه خودم رو با این آقای مهندس قطع کردم که نفرین زن و بچه خودش من رو نگیره حالا مدتی است این آقا بدلایل مختلف و بابهانه های مختلف اقدام به آزار و اذیت من می کنند یعنی هم تهدید می کنه هم اخاذی گوشی من رو هم از من گرفته چند رو پیش جلوی من رو داخل ساختمون گرفته و به من می گه اگر با من رابطه نداشته باشی می کشمت و روی صورتت می دم اسید بریزن ویا این که 2 رو ز پیش گوشی تلفن همراه من رو گرفته و به من پس نمی ده موندم چیکار بکنم ! هم تهدید های مکرر می کنه و بدتر از اون گوشی تلفن همراه من رو گرفته وبه همه پیامک مستهجن زده و داخل پیامک ها از عکس های خصوصی من صحبت کرده و به چند تا از آقایون داخل واتس آپ تصاویر خصوصی من رو فرستاده و چون گوشی من دست این آقا هست اولا انکار می کنه و گوشی رو پس نمیده ودوم این که به تماس های هشدار آمیز دوستانم هم جواب نمیده جناب وکیل من واقعا می ترسم که دخل راهرو مشاعات جلوی من رو بگیره و برای من دردسر درست بکنه و من رو تهدید و یه رابطه بکنه ویا رابطه زوری در جلوی همه انجام بده چون واقعا حال خودش رو نمی فهمه جناب وکیل من عبارت بهترین وکیل تهران رو در نی نی سایت و سایت بنیاد وکلا وسایت قاف وسایت حقوقی عدلیران جستجو کردم چراکه می خوام بهترین وکیل پایه یک کیفری تهران پی گیر کارم بشه که در نی نی سایت از برنامه تلویزیونی و رادیویی شما صحبت شده بود ممنون میشم در خصوص موضوع پرونده قضایی من برام وقت مشاوره حقوقی حضوری و یا مشاوره حقوقی آنلاین بگذارید !

 

 

جهت دیدن پاسخ خود 

و دیدن  برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی کلمه 

آبی رنگ ذیل کلیک کنید 

 

وکیل 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی