وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

شکستن رای تجدیدنظر برام مهمه وکیل شکستن رای تجدیدنظر 

 

با سلام جناب دکتر وکیل اکبر فتح اللهی وکیل محترم دادگستری من آقایی هستم که خانم بنده بدون اطلاع بنده اقدام کرده برای طلاق یکطرفه ویا طلاق از طرف زوجه وطلاق از طرف زن وکیل خانواده هم برای این کار گرفته منتها بدون اطلاع بنده جلسه دادگاه تشکیل شده چون من ثنا نداشتم و ابلاغ واقعی هم به من صورت نگرفت حالا اتفاقی که افتاده این هست که رای طلاق با دروغ های این خانم صادر شده و من تازه از محتوای رای طلاق غیابی باخیر شدم تازه برای دروغ های خودش شاهد آورده 4 نفر شهود که من سوءمعاشرت داشتم و مورد ضرب و شتم قرار می دادمش و بهش فحاشی کردم منتها معلوم نیست چرا قاضی دادگاه خانواده محلاتی تهران قاضی شعبه 242 محلاتی و قاضی شعبه 233 محلاتی تهران حرفهای این رو باور کردند و رای طلاق رو بدون دفاعیات من صادر کردند وکیل خانواده این خانم هم که یک خانم هست بدون اطلاع از واقعیات دفاعیات و لوایح اش رو بدون استناد به مواد قانونی نوشته و انگار یک دختر بچه به قاضی دادگاه نامه نوشته فلذا لازم هست که در اولین فرصت مناسب نسبت به روشن شدن موضوع در کانون وکلا پاسخگو باشه حالا من میخوام به رای صادره اعتراض بکنم یعنی تجدیدنظرخواهی طلاق که البته خودم دست و پاشکسته یک لایحه چند صفحه ایی نوشتم منتها در برنامه رادیویی شما که در مورد شروط ضمن العقد ازدواج در رادیو ایران صحبت می کردید فهمیدم که گفتید لایحه مناسب باید کوتاه و مختصر باشد . لایحه به دادگاه خانواده علی الخصوص مهم است . ممنون میشم بعنوان وکیل تجدیدنظر طلاق نگاهی به لایحه قضایی من بیاندازید و اگر لازم است آن را اصلاح کنید . ضمننا وکیل طرف مقایل یک لایحه نوشته و گفته من سوء سابقه قضایی دارم و اصلا نگفته توی کدوم دادگاه و دادگاه خانواده در صورتی که فقط یک بار از مشروبات الکی گرفتم و چون گردن نگرفتم پرونده کیفری مصرف و فروش مشروبات الکی منع تعقیب خورد . و منع تعقیب دادسرا به تایید دادیار اظهارنظر رسید جناب وکیل ! 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو وتلویزیون 

 

 

 

جهت دیدن پاسخ خود 

و دیدن  برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی کلمه 

آبی رنگ ذیل کلیک کنید 

 

 

وکیل تجدیدنظر طلاق 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی