وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

صیغه شدم ولی طلاقم نمیده من میتونم شکایت بکنم 

 

با سلام جناب دکتر وکیل اکبر فتح اللهی من خانمی هستم که صیغه شدم صیغه 99 ساله منتها اون موقع نمیدونستم که حق بذل صیغه باید با شوهر باشه ویا بامن و حق بذل صیغه رو دادم به اون حالا که صیغه 99ساله شدم اصلا طلاقم نمیده من میتونم شکایت بکنم ویا خیر ! الان مرتب مزاحم من میشه و مهریه من رو پرداخت نمی کنه و من نیازمند مشاوره حقوقی صیغه موقت هستم و باید برای این موضوع از وکیل خانواده ویا وکیل طلاق خوب کمک بگیرم چطور میتونم اقدامات لازم برای بذل مهریه رو انجام بدم که موفق بشم جناب وکیل من میتونم بعنوان اخاذی در برقراری رابطه نامشروع اقدامات لازم رو انجام بدم ویا خیر ! البته من مشاوره حقوقی صیغه موقت گرفتم از نی نی سایت همش اشتباه بود من چطور میتونم با شما صحبت لازم رو داشته باشم . شوهرم شوهر صیغه ایی من هم فرم چاپی مربوط به عقد موقت رو به من نمیده که ازش استفاده بکنم و برای دادگاه خانواده محلاتی تهران ببرم من میتونم از اون عاقد شکایت بکنم چون گواهی مجدد صیغه محرمیت به من نمیده جناب وکیل ! تا گواهی عکس دار هم نباشه خیلی سخت دادخواست اثبات رابطه زوجیت دادن به دادگاه خانواده محلاتی تهران که قاضی دادگاه خانواده قبول بکنه ! من میتونم از شهادت شهود برای وکالت در طلاق استفاده بکنم ووکالت در طلاق بگیرم برای طلاق از طرف زن و بذل مدت صیغه موقت ! حالا فقط میخواد اخاذی بکنه و با اخاذی کردن از من پول و تهدید میکنه و رابطه میخواد اونم رابطه زوری جناب وکیل 

 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو ایران و تلویزیون 

 

 

جهت دیدن پاسخ خود 

و دیدن  برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی کلمه 

آبی رنگ ذیل کلیک کنید 

 

 وکیل

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی