وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

اعمال ماده 477 از اعاده دادرسی و کارشناسی 3 نفره ممکنه ! 

 

با سلام جناب وکیل دکتر اکبر فتح اللهی وکیل محترم دادگستری من خانمی هستم از شهر مشهد که یک پرونده کیفری داشتم در شهر تهران منتها بدلیل بعد مسافت و بی دقتی من در گرفتن وکیل پایه یک خوب باعث شد که رای دادگاه بدوی یعنی دادگاه کیفری 2 برعلیه من در تهران صادر بشه که اساس صدور این رای دادگاه شهادت شهود که البته شهادت دروغ بود و رای کارشناسی بود که من به رای کارشناسی اعتراض کردم و در کارشناسی 3 نفره مشخص شد حق با من بوده و رای به نفع من برگشت ولی در دادگاه تجدیدنظر طرف دوباره همون شهود رو نیاورد و با شهود جدید بدون مواجهه حضوری با شهود جدید رای دادگاه اعتراضی تجدیدنظر به نفع شاکی که طرف مقابل من بود برگشت اصلا جای شاکی و متهم عوض شد بدون کوچکترین اشتباهی از طرف من چون من لایحه دادم و اعتراض کردم به شهودی که ندیدم و مواجهه حضوری صورت نگرفته بود و رای کارشناسی 3 نفره که بنفع من بود در دادگاه اول بدوی دادگاه کیفری 2 منتها قاضی تجدیدنظر رای رو برخلاف رویه موجود به نفع طرف مقابل من برگردونده جناب وکیل من هم بلافاصله اعاده دادرسی دادم در همون شعبه دادگاه تجدیدنظر که شعبه 15 تجدیدنظر بود منتها رای تایید شد حالا میخواستم بدونم اعمال ماده 477 از اعاده دادرسی و کارشناسی 3 نفره ممکنه ! و اگر پرونده بره دیوان عالی کشور من از حبس و زندان نجات پیدا می کنم ویا خیر ! البته برای ما و پرونده قضایی ما هم قرار اناطه صادر شد هم قرار احاله ولی قاضی در قرار احتیاطی که برای پرونده گذاشته بود رای خودش رو صادر کرد و به رای دادگاه بدوی توجهیی نکرد . حالا با این رای قطعی من مطب خودم رو از دست می دم در صورتیکه قانون کاهش مجازات های حبس مصوب سال 92 و قانون تعلیق و تخفیف مجازات به نفع من هست ! سوال حقوقی بعدی من این هست شکایت مجدد بعد از رای قطعی اعاده دادرسی در اعمال ماده 477 جقدر احتمال موفقیت داره ! جناب وکیل ممنون میشم برای من وقت مشاوره حقوقی حضوری ویا مشاوره حقوقی تلفنی بگذارید چون من واقعا سردرگم شدم که مشمول اعمال بند 7 ماده 477 قانون آیین دادرسی میشم ویا خیر ! الان برای اعمال ماده ۴۷۷ باید برم دفاترخدمات قضایی الکترونیک قضایی ویا مستقیم دفتر ریاست دیوان عالی کشور تهران 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو و تلویزیون 

 

 

جهت دیدن برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی کلمه 

ذیل کلیک کنید 

 

وکیل 

 

 

و

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی