وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

وکیل خوب برای موضوع جعل کلاهبرداری و هبه مهریه 

 

با سلام جناب وکیل دکتر اکبر فتح اللهی وکیل محترم دادگستری من خانمی هستم که به پیشنهاد چند نفر شروع به سرمایه گذاری کردیم هم خودم و هم شوهرم با چند نفر دیگه در منطقه شهریار اسلامشهر و کرج روی زمین و ملک و آپارتمان منتها بعضی از این املاک و زمین ها دارای اسناد ایراد دار بودند که برای چندان مهم نبود چون توی منابع طبیعی آشنا شداتیم منتها وزرات اطلاعات موضوع رو فهمید اول شرکای شوهرم رو دستگیر کردند و سپس شرکای من و بعد شوهرم و دست آخر من رو که 13 روز بازدداشت بودم حالا میخوام وکیل بگیرم چون اخلال در امرو اقتصادی رو به مابستن ولی یک سردفتر و کارمند منابع طبیعی رو با قرار وثیقه آزاد کردند . اگر وکیل خوب برای این موضوعات مهم پرونده خودم و شوهرم نگیرم قطعا به حبس بلند مدت محکوم میشیم جناب وکیل منتها از طرفی من هم مهریه خودم رو اجراء گذاشتم تا از بین رفتن مال شوهرم جلوگیری کنم منتها به من و شوهرم اتهام فروش مال غیر و بطلان هبه مهریه و معامله صوری زدند و جرم فرار از دین مهریه حالا ما برای مشاوره حقوقی کیفری و مشاوره حقوقی خانواده چطور میتونیم با شما صحبت بکنیم ! ضمننا اگر موضوع به دادسرای امور اقتصادی و دادسرای امنیت اوین فرستاده شود و از صلاحیت دادسرای بعثت تهران و دادسرای شهید قدوسی تهران خارج شود وکیل نمی تواند کاری بکند و باید وکیل کیفری متخصص امور اقتصادی بگیریم ویا خیر ! اگر وکیل کیفری بگیرم بازهم باید برای موضوع دادگاه کیفری استان هم وکیل جدا بگیرم ویا برای موضوع دادگاه حقوقی املاک و سرقفلی ویا برای موضوع تهدیدکیفری شرکاء ویا همکارن خودم که موضوع انحلال شرکت هم مطرح هست ! 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو ایران و تلویزیون 

 

 

جهت دیدن پاسخ خود 

و دیدن  برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی کلمه 

آبی رنگ ذیل کلیک کنید 

 

 وکیل

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی