وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

شکستن رای تجدیدنظر توسط بهترین وکیل تجدیدنظر رو میخوام 

 

با سلام جناب وکیل دکتر اکبر فتح الله وکیل محترم دادگستری من خانمی هستم که پرونده‌ای در دادگاه بدوی داشتم که متاسفانه قاضی دادگاه بدون توجه به دلایل ابرازی من اقدام به صدور رای کردند و من قصد دارم که بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر رو یا به عبارت بهتر وکیل تضمینی تجدید نظر بگیرم برای موضوع شکستن رای تجدید نظر به جهتی که همون رای دادگاه اول آمد دادگاه تجدید نظر و دادگاه تجدید نظر هم قراری صادر کرده که فکر می‌کنم برای من تبدیل به حکم خواهد شد به همین خاطر برای شکستن رای دادگاه تجدید نظر حتماً نیاز به وکیل دارم و می‌خوام یک وکیل تجدید نظر روی پرونده من کار بکنه من عبارت بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر یا وکیل تضمینی تجدید نظر رو سرچ کردم در گوگل و اسم شما آمد و متوجه شدم که شما قبلاً مشاور دادگاه تجدید نظر بودید به همین خاطر قصد دارم وکالت خودم رو در موضوع دادگاه تجدید نظر خودم به شما بدم تا شما با نوشتن لایحه مناسب و دفاع مناسب برای من در دادگاه تجدید نظر اقدامات لازم را برای من انجام بدید چرا که اصلاً به دلایل ابرازی من در دادگاه اولیه و در دادگاه تجدید نظر هیچگونه بهایی داده نشد حالا می‌خواستم بدونم چطور من می‌تونم با شما مشاوره حقوقی دادگاه تجدید نظر داشته باشم و سریعاً به شما برای این موضوع وکالت دادگاه تجدید نظر بدم البته من رای قبلی رو اعاده دادرسی کردم نتیجه نگرفتم علاوه بر واخواهی پیش از موعد جناب وکیل 

 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو و تلویزیون 

 

 

{1}   بالاتر از میدان آرژانتین

رویه روی بیمارستان کسری

کوچه 35 

------------------------------------

{2} تهران  نازی آباد پایین تر از

بیمارستان امیرالمونین

روبه روی چلوکبابی توحید

پلاک 141 طبقه دوم

------------------------------------

تلفن جناب دکتر

0912-146-32-48

 

 

جهت دیدن برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی کلمه 

ذیل کلیک کنید 

 

وکیل تضمینی تجدیدنظر 

 

 

 

 

  • ۰۲/۱۲/۱۵
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون

بهترین وکیل خانواده اسلامشهر

بهترین وکیل خانواده در تهران

بهترین وکیل خانواده رشت

بهترین وکیل خانواده شیراز

بهترین وکیل خانواده هرمزگان

بهترین وکیل خانواده کرج و البرز

بهترین وکیل خانواده کیش

بهترین وکیل مازندران

دفتر وکالت 13 آبان

دفتر وکالت اسلامشهر

دفتر وکالت اشرفی اصفهانی

دفتر وکالت تهران پارس

دفتر وکالت جنوب تهران

دفتر وکالت جوادیه

دفتر وکالت خانی آبادنو

دفتر وکالت خزانه

دفتر وکالت ستارخان

دفتر وکالت سعادت آباد

دفتر وکالت شمال تهران

دفتر وکالت شهرک غرب

دفتر وکالت صالح آباد

دفتر وکالت صالح آباد غربی

دفتر وکالت عبدل اباد

دفتر وکالت غرب تهران

دفتر وکالت مرزداران

دفتر وکالت پیروزی

دفتر وکالت کیان شهر

دفتر وکالت یاخچی آباد

دفتروکالت اسلامشهر

دفتروکالت اکباتان

دفتروکالت خزانه

دفتروکالت خیابان آزادی

دفتروکالت شرق تهران

دفتروکالت شهران

دفتروکالت منیریه

دفتروکالت پاسداران

شکستن رای تجدیدنظر توسط بهترین وکیل تجدیدنظر رو میخوام

وکیل تجدید نظر طلاق

وکیل خانواده مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی